14 studenoga 2007

HDZ baš i ne zna

Ispričavam se radi kašnjenja posta, ali jučer jednostavno nisam imao vremena.


Dakle ovako.

Jučer je HDZ održao svoj predizborni skup u Šibeniku.

Skup je počeo u 11.30 sati. Pjevali su Zorica Konđa, naša vrla Nera Gojanović i klapa Bonaca. Bilo je prisutno maksimalno oko 500 ljudi (ovo da ne bi ispalo da ih je bilo 5000). Naravno da je tu bilo i autobusa sa Gospićkim i Zadarskim registracijama.

Ante Kulušić je prikladno najavio nekoliko predizbornih građevinskih projekata. Uglavnom govor mu nije bio toliko zanimljiv. Više bih rekao dosadan. Kao da ga odrađuje samo zbog toga šta ga mora odraditi. Imao sam dojam kako se pokušava ukrasti vrijeme, jer je Sanader kasnio. Najviše me zasmetalo ponavljanje Kalmetine izjave o ulaganju od 2 milijarde kuna, s kojom još jednom dokazuju ( i Ante i Neda) da nemaju svoje JA, da ne smiju reći ništa kontra onoga šta im se iz Zagreba servira.

Sanader je dobro zakasnio. Skoro sat vremena. Kad je došao, među gledateljima se prolomio veliki pljesak i ovacije oduševljenja. Stao je na binu, nakon šta se pozdravio sa svima. I počeo govoriti. U svom govoru je dosta zamuckivao, šta je bilo stvarno zanimljivo, jer se ne sjećam kad sam ga čuo da zamuckuje. Uglavnom, rekao je puno toga. Sve ste to već negdje čuli ili pročitali. Od onog, pokrenuli smo Hrvatsku, do onog, idemo dalje. Kad malo proanaliziram, u stvari nije rekao ništa bitno, osim šta je konstantno napadao SDP-ove stavove i prijedloge. Naravno da je spomenuo glasače iz dijaspore. Spomenuo je i legalizaciju droge i crkvu, sportaše i tko zna šta još. Uglavnom je onako samo njemu svojstveno bahato napadao Milanovića i Jurčića izvrgavajući ih ruglu. Meni je međutim u oko upalo ciničko cerekanje ekipe koja mu se nalazila iza leđa.

Kako je došao, Sanader je tako i otišao. Super brzo. Ja moram priznati kako sam puno više očekivao. Očekivao sam promotivni predizborni skup. A dobio sam skup na kojem se iz svega šta se događalo i govorilo moglo zaključiti kako netko od tih gore misli kako smo mi glupani. Moram priznati kako sam otišao totalno razočaran.

Na stranu stavimo moju ocjenu skupa, ona je vrlo subjektivna. Nekome sve to može izgledati idealno. Meni nije i gotovo. Međutim, nikako se ne mogu oteti dojmu da se HDZ prema ovom gradu ponio poprilično podcjenjivački. Prvi argument koji mojoj tvrdnji ide u prilog je taj šta je skup održan u radni dan i to u 11.30 sati ujutro. To bih još nekako i prožvakao, ali nikako ne mogu prožvakati drugi argument, odnosno Sanaderovo kašnjenje s kojim je odlično pokazao šta misli o Šibeniku.

Kako stvari stoje mi smo još dobro i prošli. Veliki vožd se u Šibeniku barem pojavio, dok u Vodice nije ni prismrdio. Kako čujem Vodičani, kojih je bilo tek negdje oko 150, su mu to strašno zamjerili. Imaju i pravo.

Nema komentara: