29 studenoga 2007

Pa, ajmo dalje!!

Svakodnevno dobivam na stotine poziva i meilova. Ljudi su uznemireni. Zabrinuti. Nije im jasno šta se događa. Nije im jasno šta Sanader želi. Zašto prijeti sa izvanrednim stanjem. Zašto vrši pritisak na Mesića, a i na druge stranke, pogotovo na one koje bi mu mogle biti potencijalni koalicijski partner. Ljudi se boje. Ja ih ZA SADA smirujem. Ja im ZA SADA poručujem da ništa ne poduzimaju. Ja im poručujem da je ovo demokratska država i da ZA SAD nije potrebno reagirati.

Naravno da ovo s čime sam počeo post nije istina. Naravno da, osim standardnih informacija, ne dobivam nikakve posebne meilove, niti pozive. Pogotovo ne ovakve uznemirujuće.

Koji smo mi blesavi narod. Sanader samo bez veze pumpa situaciju. Pari mi se ka da nije svjestan mogućih posljedica. Pratim razno razne forume po internetu. Posljedice tog pumpanja, ako se ono nastavi, bojim se da bi mogle biti velike. Stvara se nepremostivi zid između "crnih" i "crvenih". Razina komunikacije između dvije strane došla do one najniže moguće u kojoj se crvene optužuje da žele veliku srbiju. Optužuje ih se da su jugoslaveni. Upozorava ih se da će ih se pobiti i slične gadarije.

Meni je jasno da iz tih ljudi u stvari progovara strah. Jasno im je da su im dani odbrojeni ako Zoran uspije formirati vladu. Polovica njih bi mogla vrlo lako završiti u pržunu. Zbog tih razloga se tako i ponašaju. Međutim nije li malo licemjerno pumpati protiv svog naroda, a s druge strane pokušavati napraviti koaliciju sa određenim manjinama, koje HDZ-ovci po defoltu mrze.

Osim toga, tko brani Zoranu Milanoviću da pokuša oformiti vladu. Zar imalo sumnjate da Sanader, u slučaju da je obrnuta situacija, ne bi pokušao napraviti istu stvar. Ja uopće ne sumnjam u to. Jasno mi je da je Sanader nervozan, ali da svoju nervozu treba ispoljavati na ovakav način, to je u najmanju ruku vrlo podlo i bezobrazno. Zar zbog nečijih ambicija ili straha Hrvate treba međusobno svađati. Mislim da je Sanader ovaj put pretjerao i dao Bog da ga to košta.

Nego, na Županijskom radiju Šibenik se pojavila vijest kako bi novi gradonačelnik mogao biti Tomislav Jukić. Naravno da je to, od strane HDZ-a, odmah demantirano. Oni, kao o tome nisu još razgovarali. Ako nisu razgovarali o tome, odakle meni onda informacija da je glavni pretendent na fotelju gradonačelnika Tome-Đumbus. Samo da znate, tu informaciju sam dobio iz samog HDZ-a, inače ne bih reagirao onako kako sam reagirao. Stvarno mislim kako Đumbus ne piza za gradonačelnika. Stvarno mislim kako je Jukić puno bolja opcija. Te, ako je informacija iz Radio Šibenika iti malo točna (a gdje ima dima, ima i vatre) u potpunosti podržavam izbor (ovo Jukiću i nije neki plus, ali eto neka se zna). Jeste da je to više onaj izbor tipa od dva zla izaberimo manje.

Ajmo mi sad malo proanalizirati situaciju oko naših novih zastupnika. Dakle, iz našeg grada i županije u Sabor odlaze četiri zastupnika. Tri od strane HDZ-a i jedan, odnosno jedna od strane SDP-a.

Prvi je don Ante. On na ovaj način u stvari bježi sa mjesta zločina. Jako dobro zna kako je u svojoj županijskoj organizaciji propuvao i da mu se ništa dobra ne sprema. Što se toga tiče sad je siguran. Ovi šta ostaju ovdje su presretni. Napokon su ga se riješili. A on je sebi riješio mirnu budućnost. E sad, koliki će biti njegov udio u radu Sabora, tek ćemo vidjeti. Osobno mislim kako don Ante u Saboru neće ostaviti neko veliko nasljeđe po kojem će se pamtiti njegov rad.

Drugi je Perica Bukić. Šta od njega očekivati. Isto šta i do sad. Ništa. Ni traga ni glasa, a niti ikakve koristi za grad i županiju.

Treća je naša teta Neda. Za nju vrijedi isto šta i za don Antu. Ekipa u gradskom HDZ-u, a i na drugom katu one zgrade na rivi je presretna šta je prošla za Sabor. Potpuno ih razumijem i ja se isto tako osjećam. Kakav će biti njezin rad u Saboru, stvarno je teško pretpostaviti. U četiri godine, koliko nam je gradonačelnica nije uspjela steći ama baš nikakvu sigurnost i uvjerljivost. Kako će ta njezina neuvjerljivost zvučati u Saboru, među onim političkim zvijerima, možete samo zamisliti. Stoga, mislim da će njezina taktika biti šutnja i podizanje ruke onda kad treba.

Četvrta je Brankica Crljenko iz SDP-a. Već sam prije napisao nekoliko redaka o njoj, pa se i dalje držim toga. Nova snaga koja mora tek naučiti kako će se boriti u saborskom ringu. Međutim, s obzirom da će najvjerojatnije sjediti u oporbi onda će joj situacija biti puno lakša. Nadam se da će barem nešto pokušati učiniti za ovaj grad, jer ono troje prije navedenih se sigurno neće slomiti oko toga. Živi bili pa vidjeli.

I na kraju. Bit će stvarno zanimljivo gledati Sanadera kako uz Memedija slavi Đurđevdan. :rofl:

Nema komentara: