26 studenoga 2007

Retrospektiva XIV

Dva dana sam šutio. Izbori su prošli. Ništa se ne zna. Koja lijepa situacija. Ispada da je na izborima, pored svih glasova HDZ-a i SDP-a, pobijedila koalicija HSS-a i HSLS-a. Oni su trenutačno najjači u državi. Ne znam šta bih Vam o tome uopće rekao. Imam dojam da će velika većina biračkog tijela biti strašno razočarana kad vidi šta znači politička trgovina i koliko malo znače ona predizborna obećanja. Program koalicije HSS-HSLS od samog početka jeste bio: „Mi idemo sa pobjednikom“. Na zapadu bi ih zbog takvog programa, njihovo biračko tijelo strašno kaznilo, ali kod nas to nije slučaj. Kod nas je situacija da sad mogu tražiti šta hoće. Po mom skromnom mišljenju tu HDZ ima veliku prednost. Kao prvo imaju ogromnu lovu na raspolaganju, za potkupljivanje. Kao drugo imaju obraz, jer kad mogu biti sa SDSS-om u koaliciji, šta im onda znači jedan HSS i HSLS. Kao treće, njihov vožd je toliko lakom na vlast, da će žrtvovati sve i svakog kako bi tu vlast i zadržao. I kao četvrto, HDZ su lopovčine koje u svojim nogama imaju puno puno više takvih utakmica. U svakom slučaju bit će šta bude. Kolko vidim SDP se ne predaje. Znači Zoran ide do kraja, pa šta bude. Nema predaje.

U svakim slučaju, umoljavam gospodu i drugove iz HDZ-a ( tko se kako osjeća, a znam da su neki u srcu još uvijek drugovi bez obzira na vanjsku ljušturu) da još jednom pročitaju moj post od prošlog petka. Da, da, radi se o apelu koji sam Vam uputio ukoliko teta Neda, ode u Sabor. Kako joj je to uspjelo (prvenstveno zbog te usrane biračke metode koja se kod nas primjenjuje), apel postaje vrlo aktualan. Prema tome, gospodo i drugovi iz HDZ-a pozivam Vas da još jednom razmotrite svoju odluku o Đumbusu kao gradonačelniku. Vjerujte mi Tomislav Jukić je puno bolja opcija. Javnost ga puno bolje percipira. Općenito je simpatičniji, a i mnogo mnogo pametniji.

Još ću ja malo o izborima. Po onome šta sam ja uspio doznati, na nivou grada HDZ je dobio nešto više od 12000 glasova, dok je SDP dobio nešto više od 8000 glasova. Treći je HNS sa skoro 2000 glasova. Ostali su potonuli u bezdan. Ako znamo da je od nešto više od 43000 glasača na nivou grada Šibenika, glasalo skoro 27000 glasaća, onda se može zaključiti kako je HDZ pokupio nekih 47%, a SDP skoro 33% glasova. Šta se može iz ovog zaključiti. Može se zaključiti kako je HDZ malo pao, ali je SDP imao znatan skok, ako se sjetimo da je na zadnjim izborima imao svega 16 % glasova. Ovaj rezultat mi se sviđa, jer on znači da za ovaj grad još uvijek ima nade.

Baš sam se nešto razmišljao. Koji je samo zajeb napravio Zlatović. Mogao je svoje članstvo u HSS sad dobro debelo naplatiti, i zakaparati si poziciju ravnatelja kazališta doživotno. Ovako, je jadan vjerojatno u totalnoj nervozi. Jer šta ako Zoran izvuče vlast. Šta će se onda s njim dogoditi. E moj Zlatoviću. Nadam se da imaš dovoljno tableta za smirenje.

Inače, njegov prelazak u HDZ je potvrdio onu moju davnu priču. Priču koju sam još ljetos ispričao. Priču o pokušaju da se našoj opernoj pjevačici osigura radno mjesto u kazalištu. Znate onu, kad se Zlatović strašno usprotivio. E sad su ga malo zeznuli. Prvo su HDZ-ovci izmislili novo radno mjesto u kazalištu. Tada su, po već ustaljenoj praksi, bez natječaja na to radno mjesto zaposlili opernu pjevačicu. Da bi nakon toga raspisali natječaj za novog ravnatelja. U tom svjetlu potpuno razumijem Zlatovićev prelazak. Da sam ja taj koji odlučuje, ne bi on meni bio ravnatelj ni ovako ni onako. Sreća njegova da nisam.

Novi tjednik sad stvarno pretjeruje. U nedostatku novih vijesti ili saznanja u vezi tragedije na Kornatu, opet objavljuju one vijesti koje su već objavili davno prije. Dajte ljudi, molim Vas. Ukoliko nemate ništa novoga, ne pišite o tome. Ovako to samo sve više sliči na pokušaj povećanja naklade, a što je vrlo tužna činjenica.
I za kraj, moram malo opet o izborima. Bit će mi žao, ako HDZ uspije dobiti vlast. I to samo radi jedne jedine stvari. Naime, imam dojam da u tom slučaju nikad nećemo doznati pravu istinu o tragediji na Kornatu.

Nema komentara: