15 srpnja 2007

Komentar precjednika


S obzirom da je Franko Vidović, predsjednik Gradske organizacije SDP-a našao za shodno komentirati na post o Konvenciji SDP-a, a kako je taj komentar malo zakasnio pa ga velika večina Vas koji čitate postove vjerojatno neće pročitati, odlučio sam ga posebno odvojiti u post, jer mislim da je bitno znati šta naši političari misle.

Pozdravljam sve blogere na šibenskoj konobi.
Drago mi je da ste dobro prihvatili temu kojom se Gradska organizacija SDP-a pozabavila na svojoj izvještajno tematskoj konvenciji. Drago mi je da ste našli i mane, to nam je putokaz za ponovno analiziranje nekih ideja. Ali Vam moram i reći da je simulacija zgrade na Vatrogasnom domu (ona koja Vam se nije svidjela) zajedno sa staklenim zidom samo simualcija. To je stvar o kojoj struka (čitaj arhitekti) trebaju reći svoje. Ono što je puno bitnije je sam projekt garaže na lokaciji Vatrogasnog doma, a ja pod projekt podrazumijevam sve predradnje i studije koje su potrebne da bi se tamo doista dogodila podzemna garaža. Mi smo te predradnje obavili ili sami ili smo u suradnji s dobrim ljudima kojima je Šibenik grad njihove prošlosti, sadašnjosti i budućnosti došli do podataka i objedinili ih u projekt "Podzemna garaža na Vatrogasnom domu". I upravo ta studija nam kaže da je projekt garaže na lokaciji Vatrogasnog doma isplativ i održiv. To je investicija teška 45 milijuna kuna, a vraća se u roku 6-8 godina. I to je ono što bi politika trebala raditi. Na temelju relevantnih podataka donositi relevantne odluke. Naša odluka na temelju takvih podataka je da garažu treba graditi i to upravo na mjestu Vatrogasnog doma. Ta garaža treba biti tolika da zadovolji potrebe građana i posjetitelja povijesne jezgre. Po nama je to 380 parkirnih mjesta, odnosno četiri podzemne etaže. Kako će izgledati nadzemna etaža (znamo da može biti samo prizemna, bez katova) i kako će izgledati eventualna fasada garaže i te zgrade je odluka koju moramo prepustiti ljudima koji su za to stručni. A to su arhitekti i konzervatori. Dakle, fotomontaža podzemne nije nikakav ultimativni projekt, već doista samo fotomontaža.
Ujedno koristim priliku da se zahvalim na praćenju rada GO SDP Šibenik
Hvala


Mene osobno smeta samo to šta se Vidović osvrnuo samo na garažu kod vatrogasnog doma. Volio bih kad bi se osvrnuo i na ostale stvari, jer bi sigurno svi mi željeli znati šta to SDP namjerava uraditi.

Nema komentara: