20 rujna 2008

Mala retrospektiva

Moram priznati da mi se novi izgled stare pijace ne sviđa. Naravno, da je pohvalno to šta je napokon uređena, ali meni se ovaj gornji dio sa stupovima i drvetom baš i ne sviđa. Nekako mi je previše stupova, a onda još i ono drvo koje je komplicirano za održavanje. Ne znam, sve je to stvar ukusa (o kojem se ne raspravlja), ali taj dio me podsjeća na filmove o starom Rimu i nikako mi se ne uklapa u vizuru Šibenika i stare pijace. Osim toga, stupovi mi baš ne idu uz one propale i zapuštene fasade u pozadini. Šta ja znam, možda imam krivi ukus, ali mislim da se to moglo i možda bolje izvesti. Npr. puno mi je lipši onaj donji dio ispod česme sa onim stablima i rasvjetnim stupovima.

Koliko sam uspio vidjeti i fontana je proradila. Napokon. Svaka čast gradskoj vlasti. I stari dio pijace je opran od crnila. Izvanredno. Sve to sad super izgleda. Međutim, zar se to mora raditi samo onda kad očekujemo dolazak nekakvog ministra da nam otvori nešto novo. Ne bi li se sve to moglo prati recimo jednom godišnje. To bi mi bilo nekako normalnije. A i fontana bi mogla raditi non-stop.

Dobro, dosta o staroj pijaci. Čitam danas Šibenski list i tako naletim na Pilićev članak o Ivanu Niniću. Čitam i čitam i mislim se. Šta se Pilić odjednom uvatija Ninića i njegove kandidature. Mislim se, Pilić nikad nije o SDP-u i općenito o ljevici pisa ovoliko kolko piše u zadnja tri, četiri broja. U svakom broju jedan njegov članak o ljevici Šibenika. Hm. I onda mi sine. Onakve članke koji prvenstveno služe ne bi li stvorili razdor na ljevici u gradu vjerojatno ne želi pisati nijedan drugi novinar. Izbori su blizu. Kako stvari stoje, ljevica nikad opasnija. A desnica pomalo štuca. Ne mogu se dogovoriti oko kandidata za gradonačelnika. Puno ih je. A ljevica se izgleda dogovorila. I u tome je problem. Pa ajmo napravit domaći rad i posijati malo sjeme razdora. He he, počela je medijska kampanja. Bit će zanimljivo.

Izabran je novi ravnatelj županijske lučke uprave. Komercijalista u TLM-u i član uprave HNK Šibenik. Super. Za šta je ono Šime optužio Pauka. Nije li to imalo veze sa nekakvim koncesijama, ŽLU i HNK Šibenik. Zanimljivo. Još malo i cijela uprava HNK Šibenik će preć u ŽLU. Oće li tad biti ikakvih sukoba interesa.

4 komentara:

Anonimno kaže...

Ni meni se ne sviđa pijaca, nekako sve blišti s obzirom na fasade s obje strane, tu si u pravu, a i okladimo se da neće fontana dugo raditi.
A i vandali bi mogli naći svoje novo odredište...a policije nigdje..ili eventualno u pekari na spizi!

Jel postoji mogućnost u doglednoj budućnosti da se uvede Zakon o ne uduplavanju poslova u državnim sl. ili sl.?! a kamoli utrostručavanju i sl.?! kako bi to lijepo bilo, a i teti Nedi bi baš odgovaralo!

Sefica kaže...

Pijaca je tako-tako, vise bi mi se svidjalo da su zasadili travu i posadili cvice, ali eto. Nemamo kamena puno, pa ga eto stavimo i tamo.

Anonimno kaže...

Pazar je lip, samo da takav i ostane.
Meni je u sibenskom listu u oko upala ona mala cviljava iz KVP -kako vitar puse- stranke sta ju je s posla izbacija i Covic i Bandic, a vec prije je sjebala jednu sibensku gradsku firmu a sada joj jopet daju da vodi sibenski studentski centar, samo zato sta joj je caca sofer.
Dokad ce soferi u rvatskoj krojiti sudbu vecine?

Anonimno kaže...

Dokad ce soferi u rvatskoj krojiti sudbu vecine?
Vazda, jerbo oni znaju u kom smjeru triba ići.