30 lipnja 2008

MDF i Solaris

Narode koja vrućina. Već mi lagano baca na psihu. Ništa mi se neda. Teško mi je iti sisti i napisati dvi riči. Jedva sam se natjerao i za ovaj post.


Festival je u punom jeku. Svakodnevno se nešto događa. Međutim ima par stvari na koje bih se osvrnuo. Prvo, otvaranje opet nije prenosila državna televizija. Neki će kazati kako nisam u pravu jer je prijenos bio na HRT Plus, a ja ću ih upitati, a tko to uopće gleda. Osim toga i snimka je bila u jako popularno vrijeme. Nedjelja u 12 sati. Izvanredan tajming, nema šta. Eto koliko je HRT-u značilo prošlogodišnje prosvjedno pismo poslano od naše gradske vlasti. Drugo, ona ulazna kapija, vrata ili šta li su već. Ona šta se naslanjaju na kazalište i simboliziraju ulaz u dječji festival. Mislim da bi bilo vrime da ih se malo promjeni. Imam dojam kako se svake godine stave ista, ali potpuno ista vrata. Mislim da su takva bila još kad sam ja trčao po kalelargi. Barem imam takav dojam. Treće, one projekcije filmova u bivšoj Zagrebačkoj ulici su se pretvorile u malo ratno stanje. Dođeš tamo, a ono frcaju petarde, dica se tuku, svađaju, čupaju. Pitam se jel može netko nešto poduzeti u vezi toga. A opet možda se to ne događa svaku večer. Možda se to dogodilo samo onda kad sam ja bio tamo. Jer više ne idem. Inače je sve, više-manje ok, samo bi bilo potrebno da je stari grad malo čišći.


Solaris. Šta da kažem o Solarisu. Prvo da zahvalim onom tko ga je prodao. Imalo je to svoje dobre strane. Barem u početku. Jer se sve obnovilo i uredilo tako da naselje izgleda prekrasno. Međutim, sve polako dobija neku drugu dimenziju. Od prije neki dan, napokon je otvoreno ono dugo najavljivano parkiralište za dnevne kupaće. Do tad smo parkirali na cesti pa nas je ponekad to kupanje koštalo minimalno 300 kuna. A pitanje je koliki će biti sudski troškovi. Sad se parkiranje naplaćuje pet kuna po uri. Što je i pristojna cijena, ako si doša na dvi, tri ure. Ali ako cijeli dan želiš koristiti blagodati plaža u Solarisu onda će te to doći prosječno 50ak kuna dnevno. Aj sad to pomnožite sa brojem dana u mjesecu ili prosjekom vaših odlazaka na kupanje. Dođemo do cifre koja je na ovu skupoću, i na naše plaće, nemali trošak. Neki su pokušali izvesti jedan drugi manevar. Parkiraju vani Solarisa, pa ulaze pješke. Međutim i tome se doskočilo. Ako mislite pješke ući u krug Solarisa platit ćete 15 kuna po osobi. Hm. Četveročlana obitelj 60 kuna kupanje. Pa sad vi izvolite. Nije li to ipak malo pretjerano. Kao da uprava Solarisa smišlja sve moguće načine kako će odstraniti domaćeg čovika sa svojih plaža. I to im polako, al sigurno uspijeva. Al zato brale, skutere i ona druga razna morska čuda iznajmljuju stranci. Meni se čini da su neki mađari u pitanju, al pravo da Vam kažem nisam siguran. Stranci jesu sigurno.

Broj komentara: 6:

Sefica kaže...

Sto se festivala tice, ma svake godine uvik isto.Meni to vise nema velikog smisla, jer su izgubili mastu.A Solaris...ehehe. Pa, mislin.Solaris me nije vidija odaaavnoooo.Jer omrzlo mi se, neznan, a i neda mi se vozit do tamo, kad ima još lipih plaža u Šibenskoj županiji, a da nemoras platit. Šta fali onoj u Zablaću. Ništ.A ovoj u Bilicama?Ma, ništ. Lipo uredili ovi naši, da neman potribe ic bilo di.ZATO SVI U BILICE!;-))))Topli pozdrav!

Anonimno kaže...

MDF: lakše je već s gotovim vratima nego izmišljati novo..neznam tko ih boja i sl., al zar to ne bi trebala djeca, pa nek bude svake godine drugacije...

Solaris: i ja bi naplaćivao ulazak u svoje dvoriste, zasto da ne?! Cak ih i podrzavam! A da ne govorim o bahatosti parkiranja, što bliže plaži, ili što bliže kućama pa ti se načule i na zavojima, pa se ti misli prijatelju moj gdje i kako!?!

Zaključak: Bahatost vozača postoji, kao i neodgoj (ili nešto treće) djece. I ja se sjećam lipih dana druzenja na Gorici...a kako je svijet poludija tako i mi.
Jeb**, ipak i mi moramo slijediti modu!!!

Anonimno kaže...

nevezano za temu; pritisnite, tko moze, da se rijesi ovaj REDOVITI smrad, pogotovo za vrućine, kad se moraš zatvoriti u kuću,a unutra je OSTAO smrad izvana (a nemozes provjettriti)!!

Jel netko napravio propust u kolektoru, ili nesto trece, nije bitno, samo da se riješi!

I narasli nam komarci zbog toga. Nije najezda samo ua Zablaću, nego i šire....i naravno,jos kad obavijestimo Dnevnik, turisti nas zaobilaze! I to nam je reklama!!!!

Konobar kaže...

kako bi bilo da nam jednim postom opišete situaciju, slobodno pošaljite na meil sve činjenice pa ćemo ih objaviti
pozdrav

Anonimno kaže...

sta je ovo, sad smrdi i po danu?!
Saznalo se da iskrcavaju svuda, pa brze bolje prazne...baš fino. Krasna nam reklama.

I kako sad da covik ide po 30 stupnjeva po gradu i smradu!?!

Joj,sto volim ovaj Grad!

Ajde gospodine Vi iz Grada zaduzeni za ovo, pokupite sve svoje adezeovce, neka posjedaju u svoja vozila i iš u potragu za ilegalcima. Nece ilegalci pobjeci dok Vi sjedite tamo dolje u klimatiziranoj prostoriji i kad nezavrsi radno vrijeme, odete na kraj Murtera (ili vec negdje) di ne cujete ovo sranje (doslovno)!

Anonimno kaže...

evo nam i na teletekstu jucer izaslo, da nas smire,kako tp samo smrdi od Morinjskog jezera. Ok,ako je tako. al zasto nam smrdi kad je nekidan sjeverac puhao pa nam je opet smrdilo?!