25 lipnja 2008

Ljudi kamo ovo vodi?

Ovu priču prenosim sa news grupa. Autor mi je nepoznat, al je priča odlično složena i nadam se da mi neće zamjeriti šta sam je bez dozvole stavio na blog. Čitajte i uživajte, jer to je pravo stanje stvari.

„Neki dan uđem u trgovinu...dobar dan - dobar dan.... uzimam košaricu i pićim do one tete sto dila kruh u trgovini... Ona ujedno prodaje i povrće...reko imali paradajza...kaže ima...koliko ćete pita me...ma reko što ja znam. Posto kila? Kaže ona 16...16?...ako uzmem dve kile, moram dat 32 kune..32 kune za 2 kile paradajza? Kaže ona ONDA?...reko a posto paprika...kaže 47 kuna...reko jel piše na njoj DUNLOP il MICHELIN?...kaže ona molim?...Pa reko jebate led ja ko da gume kupujem a ne paradajz i papriku...reko dajte mi 3 paradajza...eeeeeeeeeeeej čovječe počeo sam paradajz na komade kupovat...lani sam derao po 3 kile svaki drugi dan.... a sad 3 komada na 3 dana...i stavi ona ta 3 komada...kaže oćete onda paprike?...Reko oću al moram po čekovnu knjižicu u stan...reko šta ste normalni...paprika po 47 kuna.... dajte mi jabuke reko...joj kaže imamo krasne...Pošto su vam reko jabuke...jedno 240 kuna da jebe bik bika?...kaže - ma nisu nisu jabuke su krasne evo po 14 kuna...14 jebenih kuna kila jabuka????.... Reko gospođo moja draga mislim da su jabuke zdrave za zube.... kaže ona jesu...e reko al cijena jabuka je postala veća od cijene novih keramičkih zuba...dajte mi reko 6 jabuka.... došlo mi plakat...eeeej jabuke sam počeo na komade kupovat.... i još me pita... nećete stvarno papriku...ma reko zajebavam se oću oću...dajte mi 3 kile paprike....i krene ona...ja reko - alo -zajebancija...pa sta 3 kile da platim 150 kuna?.... Reko gdje je onaj lgg od dukata ... kaže evo gore.... uzmem jogurt lgg...9 kuna...okrenem bočicu (0,3)...reko da se nije zalijepila neka cijena sa drugog proizvoda greškom možda...reko jel ovo stvarno 9 kuna il je neko 6-icu okreno naopako?...ne ne kaže nije stvarno je 9 kuna...i onda se sjetim reklame za jogurt...mama i tata...sinčić sav sjeban bolestan...otac mu nosi lgg mali to eksa a tata mu objašnjava kako u nama žive "dobre" bakterije....i onda si mislim...e drage moje "dobre" bakterije...morete se lagano jebat...krepajte sve do zadnje.... neću uzet lgg pa taman da loše bakterije tuku dobre 5:0 u gostima...odem do odjela di su pašte...kad ono...ona pašta ..oni pužići..ona šuplja....9 kuna...reko pa što nije bila 3 kune????...Kaže žena joooj, je bila je 3 kune mi baš danas komentirali na poslu kako pašta skočila 3 puta.... jebi ga mislim si u sebi paštu moram kupit...majku mu jebem nešto moram i jesti...uzmem tu paštu...odem nazad do ove što dila kruh...reko di je onaj pijesak za mačke...moram joj reko mijenjat pijesak.... kaže ona joooj nemamo više onoga al imamo drugi...evo onaj tamo lijevo...ja uzmem vreću od 5 kila...pogledam cijenu 73 kune...73 kune jebenih 5 kila pijeska.....reko gospođo jel imate cementa možda?.... Kaže žena - paaa...nemamo - a što cement?... Pa reko ono čisto da vidim, jer ako je 5 kila pijeska 73 kune da vidim pošto cement...i malo se ona smijala .. a ja kontam koliko mi treba da naučim mačku da sere i piša ko i ja u wc školjku.... I kaže trgovkinja?... Oćete uzet taj.... ja stojim gledam.... razmišljam...73 kune?...Ma daj čovječe nema šanse...na gradilište mi dopelja onaj luđak kamionom za 130kn kubik.... reko ništa ...od sutra maca kenja u pravi bauštelski pijesak...i tako stojim i gledam ... razmišljam .....pa jel to normalno...takve cijene ćak i ja primjećujem koji nikad...ali nikad nisam gledao kad bi išao u trgovinu.... Žena uvijek govorila da ja kad odem u trgovinu vraćam se iz nje ko magarac natovaren.... Reko a gle me sad.... golub je goli kurac...koji magarac čooovječe... A da...zaboravih...gorivo sam počeo točiti vremenski a ne količinski...dakle kad uzmem pištolj za gorivo stisnem ga i držim 11 sekundi...koliko uđe u auto uđe...ne mogu gledat ono di se kune vrte jer se uvijek zajebem... Ono se počelo vrtiti...jebalo majku, ja sam rekao da skinu i nek samo pokazuje ono 10...20...30 kuna.... ono okrugle cifre...a najbolje mi gledat kako su sinkronizirane gornja i donja vrijednost...dok se kune okreću ko guma od motora na 13 iljada okretaja...ova dolje cifra koja pokazuje koliko benzina - ona se okreće ko janjac na ražnju.... uglavnom kad me pita koliko?- reko 12- 13 sekundi.... kaže čega 12 - 13? ...Odi reko u kurac pa šta ću ti reć.... Nema majko kamo ovo vodi.... Smijao sam se kako 10 deka malina u Norveškoj stoji 20 eura...al brajko eto toga i do nas...vidiš nisam pitao ima li šljiva...al je kila jedno 380 kuna da jebe bik bika?!

Ljudi kamo ovo vodi?“

3 komentara:

Anonimno kaže...

Mislila sam da nikad vise necemo kupovati one puste tegle za zimnicu,al sve mi se cini, da kad ugrabimo koju dobru, nazovimo akciju, kupovat cemo naveliko..jer necemo znati sta nas ceka sutra!!

a i moga bi se ponovit "red za crni kruv", a ovaj put Red za najjeftiniji kruh!!

Anonimno kaže...

Ajme nama.

Anonimno kaže...

kaže jedna uzrečica to je nama naša borba dala