08 prosinca 2007

Đumbusa za gradonačelnika!!!!

ŠIBENSKA KONOBA (ni)je mjesto za političke odluke - naslov članka koji je dana 04. prosinca izašao u papirnatom izdanju Glasa Dalmacije.


Image Hosted by ImageShack.us


U članku se navodi da će, kad teta Neda ode u Sabor (a otići će,vjeruje te mi, bez obzira na ona njezina prenemaganja), novi gradonačelnik biti Tome Đumbus. Pa se spominje i moj blog i to u kontekstu tvrdnje da je ipak vjerojatnije da će novi gradonačelnik biti Tome Jukić.

Tome Jukić je na tu konstataciju komentirao kako mu je već pomalo neugodno, da ga ljudi zaustavljaju po gradu i čestitaju mu, a to mu predstavlja problem. Neugodno mu je, jer kako tvrdi o tome još u stranci nisu razgovarali.

Dobro, Tome Jukiću, nije mi jasno zbog čega si skroman. Prvo intelektualno si pet puta jači od Đumbusa. Drugo, imaš nekakvo radno iskustvo u odnosu na Đumbusa, koji je samo palamudio cijeli život. Treće, izgledaš kulturnije, pristojnije, a i parlatina ti je jača. Četvrto, ne praviš pizdarije po kafićima (dobro, aj bija si na striptizu u Pragu, al to ti možemo i oprostiti ako budeš dobar). Peto, background ti nije ekstremno komunistički, kao kolegi, odnosno nisi sklon opciji „kako vitar pune“. Itd...

Osim toga, čemu laži. Šta ne kažeš: „Je razmišljam o tome i želim biti novi gradonačelnik. Mislim da sam u usporedbi sa Đumbusom puno bolji kandidat. Osim toga povukao sam i neke poteze koji bi mi mogli pomoći da to i ostvarim. Moj prijatelj Perica mi daje punu podršku.....“. Stvarno mi nije jasno čemu skromnost.

Ajmo malo okrenit pilu naopako. Gospodo iz HDZ-a stavite Đumbusa na misto gradonačelnika. To će Vam biti izvanredan potez. Toliko dobar, da ćete na slijedećim lokalnim izborima, samo zbog toga popušiti. Jer, Đumbusa će biti vrlo lako skinit sa tog mista. Nadam se da ćete nam ispuniti želju. Hvala.

Nema komentara: