17 prosinca 2007

Retrospektiva XVII

Ne znam s čim bih počeo ovu retrospektivu. Da li da ju počnem sa onim šta mislim o novom prijedlogu spomenika Draženu. Ili da ju počnem sa neredom u Županijskoj lučkoj upravi. Možda bi ju trebalo početi sa događajima u lokalnom SDP-u ili sa izjavama novopostavljenog Dekana lokalnog Veleučilišta. A možda sa TLM-om ili događajima u HDZ-u. Ne znam. Skupilo mi se toliko stvari o kojima imam neko pozitivno ili negativno mišljenje da stvarno ne znam odakle bih počeo.

Prvo, neka se zna. Neki dan, a nakon predzadnjeg posta koji sam objavio, dobio sam meilom, otvorenu prijetnju. Glasila je doslovno ovako“ Bolje bi ti bilo da se ostaviš čorava posla, inače bi ti mogla pasti nekoja grana ;).“ Malo sam razmislio nakon ovog meila. Prijaviti ili ne. Odlučih da ipak ne. Prijetnju uopće ne želim shvatiti ozbiljno, već je shvaćam kao pokušaj da me se malo preplaši kako bih se ostavio nekih škakljivih tema. Stoga, pošiljatelju, koji se skrio iza nicka „veliki“, moj odgovor glasi. Jebi se ti i tvoje prijetnje. Ja guram dalje, pa šta bude.

Šime Zenić, ravnatelj Županijske lučke uprave je napravio nekakav nered u vezi onih brodova koji prevoze kamen za Italiju. Izgleda da je prijavio nekakve nepravilnosti Državnom odvjetništvu i Uskoku. Nepravilnosti se odnose na davanje koncesije za utovar kamena i naplatu te koncesije. Navodno je on, odnosno Županijska lučka uprava zaobiđena u tom procesu, bez obzira šta je ona nadležna za davanje koncesije za područje pristaništa u TEF-u. Kako bilo, da bilo, mogli bi o ovom još čitati.

Župan i glavni sindikalista se ne slažu oko broja zaposlenih u Županiji. Razlika je u nekih skoro desetak iljada zaposlenih. Naravno da veću brojku prezentira Pauk. Ja sam nekako skloniji procjenama sindikata. Ni sam ne znam zbog čega. Valjda zbog toga šta sam se puno puta uvjerio kako političari radi svog interesa mogu bez ikakvih problema istresti laž iz rukava. I pri tome Vas još i uvjeravati kako je to istina.

Mili Miloš više nije predsjednik Županijske organizacije SDP-a. Ne samo da nije predsjednik, već su ga njegovi drugovi udaljili iz stranke za sva vremena. Neki bi rekli kako došao tako i otišao. Ja bih se osvrnuo malo na pozadinu svega. Kako su prije nekoliko mjeseci on i Stipe Peran bili na bukvalno različitim stranama, onda me sad začuđuje šta su u ovom slučaju na istoj strani. S obzirom da Stipu Perana redovito viđam u društvu Novice Ljubičića, zloglasnog konduktera, koji je pak u vladajućoj stranci zadužen za obavljanje prljavih poslova, onda mi njegov bunt, a i bunt Milija Miloša izgleda poprilično prozirno. Osim toga dobio sam informaciju kako Stipe Peran prelazi ili je već prešao u HDZ, a ista ptičica mi je kazala kako se to očekuje i od Miloša. Ne mogu potvrditi točnost ove informacije, bar ne još, pa ću ju ostaviti na razini trača, ali da u svemu tome nešto strahovito smrdi, to je očigledno. Uglavnom, sve će se znati vrlo skoro, a mislim kako ni jedan ni drugi neće nedostajati svojim bivšim stranačkim kolegama.

Gradska vlast je odlučila kakav će spomenik Draženu staviti ispred dvorane. I moram reći kako nisam zadovoljan prijedlogom. Mislio sam da će spomenik pokazivati Dražena u nekakvom košarkaškom muvingu. Mislio sam kako će to biti spomenik koji će veličati njegovu igračku virtuoznost. Kad ono, gradski oci se odlučiše na spomenik koji prikazuje Dražena kako sjedi na klupi sa balunom ispod noge. Neka mi oproste oni koji misle drugačije, ali to je jedna najobičnija bedastoća. Takav spomenik bi bio primjereniji jednom nogometašu, recimo Niki Kovaču (ili njegovom bratu također) nego košarkaškom mađioničaru, kakav je bio Dražen. Po mom mišljenju spomenik je totalni promašaj, pa sad ti Đumbuse budi ponosan na sebe i svoj ukus. Ispalo je da pojma nemaš tko je bio Dražen.

Stipe Grcić je proslavio otvaranje novog salona. Lijepo zdanje. Svaka čast. Zabava je bila vrhunska. Bogata jela i pića, Severina, konfetići, balončići. Svakakvih čuda. Stipe nije štedio para. Naravno da su na tom otvaranju bili i oni koji su mu omogućili otvaranje takvog auto salona. Ipak je cijena zemljišta bila super povoljna. Morao im se Stipe nekako odužiti. Tako je teta Neda sa velikim ponosom otvorila salon. Pri tome je uspila kazati cijelu jednu rečenicu, a da nije zapela.

Radačić (to je novi/stari Dekan Veleučilišta) kaže da je na stručnom vijeću glasa sam za sebe. Ništa mi nije jasno. Zar on uopće može ili je mogao biti u tom vijeću. Nije li to malo glupo. Da sjedi u vijeću koje treba nekoga izabrat, a on je jedan od kandidata???? Može li se to? Jel to po zakonu? Nema li on tako prednost u odnosu na ostale kandidate? Ima li tko ko mi može odgovoriti na ova pitanja.

Eh, da, kako ne bi ispalo da me je onaj meil malo zamislio pa da zbog toga nisam spomenuo Bajića u ovoj retrospektivi, moram to na kraju i napraviti. Gospođo gradonačelnice prošlo je tri mjeseca od kad ste upozoreni da do Vas u poglavarstvu sjedi osoba koja je bivši pripadnik Bagarićeve kriminalne skupine. U ta tri mjeseca Vi ništa niste napravili kako bi osporili sumnju u povezanost gradske politike i kriminala. Mislite li nešto poduzeti u vezi s tim? Mislite li smijeniti Bajića?

Nema komentara: