19 prosinca 2007

Image Hosted by ImageShack.us

Mala Bracina šta radi u banki mi je uvalila onu karticu šta se reklamira svudi. Biće ima punte na plaći od toga a mene nije tribalo puno nagovarat. Smočila san se momentalno kad mi je još rekla da mogu s novon karticon cilu godinu bit oslobođena velkih kamata i račune razvući na bog zna kolko miseci. Jebate šta ću je peglati! Ima do Božića da se izliže ka kurbina piška. Uspalila san se ka časna na eskurziji s trećin razredon ženske umjetničke gimnazije. Spičkat ću boga i vraga do nove godine i spasiti se od poskupljenja šta nosi did mraz Sanader, đava ga neodnija mandrilo splitsko.


Jopet se ušteka. Još četiri godine pametovanja i glumačine. Veliki vođa, neš ti njega. Zajebava nas dosad, zajebavat će i dalje. Svi su oni isti al su ovi njegovi najgori. Prodalo nas seljačinama šta bi najsritniji bili da žensko rađa, pere, kuva i muči. Da ne bi!


Bila san s mojon Vinkon u Zadru nikidan. Gospe moja šta su lipo okitili grad. Svaki put kad maknen ovu moju sve deblju guzičinu iz Šibenika uleti mi tri dana depresije. Pari mi se da živin u Drnišu, u vlajima digdi a ne u gradu. U nas ko da nima Božića i da nema onoga Đumbusa sa Hrnićen ne bi ni znala da je dvanajesti misec. U svakoga ulice naperlitane samo u nas kuku – lele. Ne bi nas spasilo ni da Milija Miloša obisu digdi na banderu. Bija bi on lipi ukras. Pravi balon sa svojon čelon šta se sjaji. Mislija se igrat demokracije u Frankovoj konobi. Da ne bi!


Meni cilo ovo vrime okad su upucali onoga mafijaša vrag ne da mira. Sve mislin je li straj našega mafijoze? Jeli mu je guzica koji put učinila? Jo da me čuje. Ali fin gospodin. Fin. Svaki put se lipo javi. Je, je. To je on sve naučija u hadezeju. Tamo se rvati učiju bontonu i nigdi drugdi. Da nema hadezeja svi bi u nas bili ka seljaci. Neka naših seljaka. E da je bog tija slušat naše šibenske seljake. Ne bi se Sanader obliziva danas, majkaj! Jerbo naaš je Smolić tija imenjaku pod skute. Nije Zoki Smolke ka Markov da bi proda sebe za stolicu. Nije lako razumit seljačka posla jerbo se i seljaci dilu na seljake i seljačine. A seljačine, Zna se komu će.


Mala Brankica iz Socijale nije ni prispila doć do Zagreba u turistički obilazak Sabora prije nego počne sezona od teatra na Markovomu trgu a već je sludilo zbog moje lipe Mirele sa Meteriz. Glumčini napokon udrila krv u gornju glavu pa se uvatija branit ditetova prava. On iz Kalifornije i gornje Amerike najedanput je infiša od brige za malon koju je vidija samo u novinama. Poludiće Brankica, nikako da pobigne iz ovoga ludoga grada. Ona će najviše profitirat iz ovih nesritnih izbora. Gori će se sprijateljit s Milankon Opačićkon i drugin crveniman šesnicaman pa na velnese, pilatese, u one kapsule za pocrniti i eto politike na mala vrata.


Čujen da će na radiju davat 5 ijada kuna ko reće ko je konobar. Iz buđeta Jubitove službe da će platiti. Samo da se dozna ko to provocira pravednike, dobre šibenske kršćane šta miritaju u raj jer su se svrstali desno od križa, ne ka Baraba crvene glavurde. Vrag će ga znati ko je. Jel novinar, policijot, livo krilo Opusdeja, nepoznata frakcija hadezeja, kako su se ono zvali, tehnomenađerija.


Nisan luda o tome još misliti. Triba smisliti kako najbolje soriti božićnicu i popeglati sve tri kartice dok nije počela etapa efekti sanaderova blagostanja. Okrenimo Hrvatsku naopako i zapivajmo onu iz konobe.

Nema komentara: