29 listopada 2007

Retrospektiva X

HDZ se mobilizirao. Ušli su u izbornu kampanju. I to na vrlo mudar način. Po onome koliko čujem i znam, najjače rade u Kninu. Tamo navodno obilaze one glasače koji nisu izašli na zadnje izbore. Razgovaraju s njima i nagovaraju ih da izađu na izbore i glasaju za HDZ. Knin je samo početak, a ukoliko reakcije budu za HDZ pozitivne, ti obilasci će se proširiti na cijelu Hrvatsku. U svemu tome, nije mi jasno, kako znaju koji to glasaći nisu izašli na prošle izbore. Znači li to da su na neki način napravili uvid u popise glasaća, te popisali one koji nisu izašli na prošle izbore. Da li je to legalno? Može li se to? Ili, HDZ s time krši zakon. Možda to i nije do stranke. Možda je neki pojedinac odlučio tako pomoći svojoj stranci. Možda, ali sumnjam.

Ali nije to sve. Po gradu nam Šibeniku razno razni agitatori vladajuće nam stranke obilaze penzionere te ih plaše sa pričama kako im neće biti isplaćen povrat mirovine ukoliko na izborima pobjedi SDP. Ljude se plaši kako će im se uvesti porez na kuću, zemlju, vrtal pa i na zrak koji dišu. I sve to ako pobjedi SDP. Jere Labura je dobio zadatak da trči okolo i u svakoj rupi u koju uđe priča kako će nas SDP uništiti sa tim porezima i sličnim zakonima i programima. Nekim penzionerima su se čak i mobiteli dijelili. Moj čovik, koja kampanja. Bit će svega ovih misec dana.

SDP je objavio svoju izbornu listu za našu izbornu jedinicu. Prvi naš Šibenčanin odnosno Šibenčanka je četvrta na listi. Brankica Crljenko. Izvanredna žena. Inteligentna, kulturna, profesionalna, a uz to još i prekrasna. Dobro, nije loše. Mada sam stava da je trebala biti malo više na listi. Osim nje iz Šibenika su još i Krešimir Šakić i Mili Miloš. Oba dva će teško ući u Sabor, s obzirom na poziciju na listi. Moralo bi se stvarno dogoditi čudo, a šta je malo vjerojatno. Šta ćemo kad nam je izborna jedinica stvarno nakaradna, pa nikako da Šibenčani dođu do izražaja.

Opet ću ja o Bajiću. Nije mi jasno kako gradsku vlast nije sram. Nije mi jasno kako mogu biti takvi licemjeri pa se s jedne strane pozivati na pravnu državu, a s druge strane među njima sijedi bivši osvjedočeni kriminalac. Proziva ih se zbog toga na sve strane, ali oni ne trzaju. Sramota nek ih bude. Sve njih koji sjede u tom poglavarstvu. Da stvar bude gora oni Bajića šalju da predstavlja naš grad na turističkim manifestacijama. Sramota. Nas građane Šibenika, na tim manifestacijama predstavlja osoba koja je bila tjelohranitelj pok. Bagariću. Nas predstavlja osoba koja je tom istom Bagariću nosila novce i pištolj. Sramota. Mene je sram šta me predstavlja takva osoba. Oni, oni su isti ka i on.

Ne kužim prometna rješenja u ovom gradu. Moram priznati da sam na svaku novinu počeo gledati sa određenom sumnjom, te se uvijek pitam: kakvo su nam sranje sad pripremili. Svjestan sam da se neka velika čuda ne mogu napraviti u gradu koji realno ima jednu pristojnu ulicu, ali mi nije jasno kako se uspije dogoditi da nam ulica nakon obnove ili uređenja postane uža kao npr. kod Vanjskog (onaj dio okuke prema Šubićevcu). Zadnja dva takva uspješna preuređenja su me ostavila u totalnoj nedoumici. Prva nedoumica mi je onaj pločnik kod teta Nedine zgrade, te rješenje koje pješake, koji imaju namjeru iz Rokića produžiti put poliklinike i obratno tjera da idu po cesti. Druga nedoumica mi je to što cesta sa parkirališta na gatu Vrulje ima prednost u odnosu na cestu koja dolazi od autobusnog kolodvora. Parkiralište ima prednost nad cestom?????. Molio bih nekog prometnog stručnjaka da mi objasni ovakvo postavljanje odnosa prvenstva prolaza. Osim ovih nelogičnosti u našem gradu ih ima još mali milijun. Svaki pokušaj poboljšanja, na kraju završi kompliciranjem stvari do same krajnosti. Zar ovaj grad ne može pronaći nekakve stručnjake koji znaju svoj posao. Osim toga, pitam se da li je istina da je gradonačelnica prometnu studiju koju je napravio Prometni fakultet u Zagrebu pogledala i zatvorila, te bacila duboko u ladicu, a plaćena je 800.000 kuna.

Moram se osvrnuti i na nove plakate koji su osvanuli po gradu. Ne mogu a da ne primijetim da se na svakom plakatu HDZ-a pojavljuje suprotna tvrdnja od one koju kao dio svog programa navodi SDP. Sjećate li se da sam prije nekoliko mjeseci u jednom postu naveo kako željno očekujem programe drugih stranaka pa tako i HDZ-a. E pa još nisam dočekao taj dan, barem ne šta se tiče HDZ-a. Međutim, pomoću tih plakata mogu pobliže zaključiti kakav im je program. Znači, ako gledamo plakate HDZ-ov program se može svesti na jednu rečenicu koja bi otprilike glasila: NAŠ PROGRAM JE TOTALNO SUPROTAN OD SDP-ovog. I to je sve. Ala šta su se namučili.

Nema komentara: