08 listopada 2007

Retrospektiva VII

Meterize su prošli vikend slavile Sv. Jeronima. Igrao se i nogomet povodom toga. Pobijedila je Crnica. Bija sam malo povirit, onako usput. Nije da me toliko nogomet zanima. Interesiralo me kako se Novica(zlobni kondukter) i Stipe Peran ( voditelj SDP-ovih branitelja) slažu međusobno. Pričalo se da je Novica upira svim snagama da spriječi ovoga u nastojanjima da bude voditelj ekipe Meteriza. Uglavnom međusobni im je odnos, da nema odnosa. Jedna prekrasna atmosfera ignoriranja i ne obraćanja pažnje, jedan na drugog.

Još ću malo o turniru. Tija sam poć doma, al sam onda primijetio da se Novica (to je onaj zlobni kondukter) nešto uzvrtio. Sa mobitelom u rukama, gore dolje. Maše rukama. Ostanem da vidim šta se događa. Uzvrtija se ka mlada prid vinčanje, nešto gadno raspravlja. Možda je Bajića zatvorilo. Ili smijenilo don Antu. Pa sad mora smislit izjavu za tisak. E to bi bila izjava. Ta, koju on smišlja. To bi bilo za umrit od smija. Nakon nekog vremena, eto ti na teren Pauka i tete Nede, te mi je postalo jasno šta se uzvrtija. Sili su na kondukterovo misto, tako da je on osta na nogama. Bija sam još neko vrime na Meterizama i promatra kako se Novica ulizuje Pauku. Samo šta mu se nije u šupak uvuka. Gadljivo. Zgadilo mi se pa san oša ća kući.

Ona Friščićeva i Đurđina koalicija je imala predizborni skup. Poslali su puste poruke sa njega. Al uglavnom ništa konkretno nisu rekli. Nije mi jasno koji bog ta koalicija troši pare na predizborne skupove. Ionako svi znamo da će prvu noć nakon proglašenja pobjednika i oni biti u njegovim prostorijama. Tražeći svoj dio kolača i ucjenjujući ih. Bilo da se bude radilo o HDZ-u ili SDP-u, HSS-HSLS-PGS-u je svejedno. Oni obraza i ovako nemaju. Njima su bitne njihove bušte i njihovi želuci. I to od stoljeća sedmog.

I SDP je ima svoj predizborni skup. Dobar. Konkretan. Jasan. Moram priznati da sam bio malo iznenađen oduševljenjem i reakcijama publike. Milanovića su prekinuli pljeskom i ovacijama jedno pedeset puta. Ljubu su ispraćali uz ovacije. Mada je i mene donekle ponijela ta optimistična atmosfera pa sam i ja bio oduševljen sveukupnim predstavljanjem SDP-ovog tima, ipak ću biti malo oprezniji pa ću se zapitati misle li svi ti ljudi da nas taj tim može u četiri godine izvući iz govana u koja nas je HDZ uvalio. Osobno mislim da im je program dobar, ali da teško mogu popraviti išta u četiri jadne godine, pogotovo u ovom gradu. Jedino šta me je malo zasmetalo, to je bio prvi govornik koji bi trebao od Milanovića i Ostojića nešto i naučiti. E sad mi ostaje još dočekati HDZ i njihovog vola na ražnju.

Inače Ljubo je posjetio Prgina. Išao je na razgovor s njim. Valjda su razgovarali o Prginovom uspjehu. Meni je jasno zbog čega je Prgin razgovarao s Ljubom. Nikad ne znaš tko će pobijediti, a on je gospodarstvenik, trebaju mu dobre veze sa svima koji bi mogli biti vlast. Jasno je to meni. Samo, hoće li taj razgovor tako shvatiti i njegova braća iz HDZ-a. Nisam baš siguran. Uglavnom, svjesno ili nesvjesno Prgin je opalio šamar svojim HDZ-ovcima.

Teta Neda je postupila nezakonito kad je bez javnog natječaja sklopila ugovor o projektu škole na Meterizama. Teta Neda krši zakon jer ne daje na uvid ugovor o hotelu na Kulinama. Bajić još uvijek sjedi u poglavarstvu. Čistoća (odnosno teta Neda) prodaje teren Grciću ispod svake cijene. Tome Ninić zapošljava svoju rodbinu. Gustav Červar mijenja prostorne planove po privatnim zahtjevima. Pauk je sklapa posao stoljeća koji je propa. Bože sačuvaj koja ekipa.

Znate šta mi nije jasno. Ne mogu skužiti zbog čega je Stipe Grcić najurija Dijanu Ferić sa televizije. Ipak je ona jedna sto posto provjerena HDZ-ovska pisaća mašina koja će bukvalno odraditi sve šta njima triba. Nije mi jasno jer TV je ipak jak medij. Doduše, da se nije na televiziji snašla, to je istina. Da nije baš neka faca koja nas ostavlja bez daha kad se pojavi na ekranu, i nije. Ali je provjerena pisaća mašina. Stoga mi nije jasno zbog čega su ju najurili. Mogla je odradit predizbornu kampanju, a onda bi ionako dobila nogu u guzicu, nakon šta Stipe proda televiziju.

Nema komentara: