22 rujna 2007

Discovery

Vozim se ja tako gradom. Iz čiste dosade. Ne znam bili otvorio prozor ili ne bi. Ako otvorim puno mi puše. Ako zatvorim, onda mi je prevruće. Klimu u autu kao i većina običnih smrtnika nemam. Nema ni izgleda da je u nekoj skoroj budućnosti imam. Nema izgleda da kupim nekakvo bolje auto, a kamo li da imam i klimu u njemu.
Na semaforu spazim lijepi novi, crni džip. Prilaskom bliže, primijetim da se radi o Land Roveru Discavery. Crne boje sa zatamnjenim staklima tako da osim vozača i suvozača nemoš nikog dugog u autu vidit. Pomislim, e taj sigurno ima klimu. Šta klimu, taj ima sve. Bit će da mu auto samo vozi. Tko li ga je samo kupio? Bit će da je neki novopečeni tajkunčić. Koliko li košta takva autica? Negdi oko 50, 60, 70 tisuća laganih eurića. Ahhh, sanak pusti. Registracija je iz Šibenika. Znači naš je. Koji li je samo?
Image Hosted by ImageShack.us

Upirem se da vidim tko li je vozač tog prekrasnog auta. Ne uspijevam vidit. Ide ispred mene prema rivi. Vozim za njim. Idemo istim putem. Parkiramo u Dragama, i jedan i drugi. E sad ću vidit tko je vozač. Gledam ja i ostanem paf. Iz Discaverya izlazi pandur. I to specijalni pandur. Ostadoh u čudu. Prva pomisao koja mi je pala na pamet je bila, odakle panduru lova za ovakvo auto. Da nije u igri, kod nas uobičajeno poslovanje preko mita i korupcije. Tad pomislih, a možda mu je i službeno. Međutim nema nikakvih službenih oznaka. Malo sam i provirio u njega. Nisam primijetio ništa šta bi ukazivalo da se radi o službenom policijskom džipu. Osim toga, šta će panduriji takvo auto. To je ionako preskupo za njih. Odakle samo tom panduru lova za taj autić. Zasigurno je jedan od najvećih i najboljih auta trenutačno u gradu.
Image Hosted by ImageShack.us

Sjedim ja tako, nakon nekoliko dana na kavi s prijateljem. Spomenem mu to auto i kažem mu kako mi nije jasno odakle nekakvom policajcu lova za takvo auto. A moj prijo će meni. Jesi i ti kreten, pa to mu je službeno auto. Ne vjerujem. Pitam prijatelja je li siguran. A on meni, sto posto. Čuo je kako je policija dobila dvadesetak takvih auta. Ja ga pitam, pa šta će im takvi auti, pogotovo u gradu ka šta je Šibenik. Moj prijo meni kaže, a vrag će ga znati, da se ku..će sa njim. Da se šefići vozaju. Enti državu, kažem ja. Odakle nam pare za takve aute. I još dvadeset komada. Majke ti isusove, nek je svaki 50 tisuća eura, dvadeset je lagani milijunčić.
Nego koliko ono košta jedan vatrogasni kamion ili vatrogasna odjela, kacige, pitam ja priju. A on samo slegne ramenima i ironično se nasmije.

1 komentar:

Anonimno kaže...

aj dobro