01 kolovoza 2007

Ja kurbetna on gospodin! Ma da ne bi

Na moj nagovor, moja prijateljica mirela r. nastavlja sa svojim pisanjem. Slijedi još jedan dobar post u kojem možete samo pretpostaviti na koga se odnosi. Onaj, na koga se slijedeća priča odnosi će se vrlo lako prepoznati.

Ja kurbetna on gospodin! Ma da ne bi!

Prije nego šta san se zaposlila u ovu privatnu firmu, radila san u državnomu aparatu kako se to voli zvati kad ti plaću davaju od proračuna. Tila san reći da san na tomu poslu proplakala dvi godine života radi šefa koji je tija ono šta svi muški očeju a ja nisan tila mu dat. Svaki radni dan mi je bija težak budući da me je uvik mučija i osvečiva mi se. Sama živin sa sinon u podstanarima pa san morala raditi i trpiti. U ovomu gradu on je bija pozitivac a negativka san bila ja budući da san rastavljena s diteton i ne mogu više vriditi pošto ne miritan za ljude . Ja san bila štraca koja zaslužuje najgore al je zato njegovo drniško prezime i hrvatsko ime skupa sa velikima šoldima i ženon i troje dice opravdavalo njemu sve.

To je nama naša borba dala, nama je to HDZ naš da pa ih ja ne moren voliti nikako nit ih nacrtane vidit. Nije važno kakav je ko nego šta je ko samo šta ja nisan bila nitko pa me se moglo j…i kako se komu tilo. Tako su mislili al mala nije dala! Biće da Bog koji put isto čuva poštene ženske pa su mi problemi prestali kad me uzeja privatnik i pustija me napredovati šta će reći da bolja vrimena idu. Vridna cura šta je nije strah posla dokazala se posli samo mi je ža šta nisan tužila onoga hadezeovca šta mi je dvi godine uzeja, vrag mu sriću odnija vlašku.

Ženske nisu ravnopravne u Šibeniku ali jesmo opasne i naplatimo mi nekad na svoje načine slab položaj u društvu. Prije nego san se udala i rodila moga maloga san po Docu vrtila papane. Je sve lako kad si mlada pa ti je cili svit na dlanu. Niko te ne pita. Ka vlast koju se ništa ne pita ka naprimjer šta nikomu ne smeta poglavar kojega su slikali u novinama na sprovodu mafijašu i pričali da se druži sa takovima. Jedan puta san sa prijateljicama večerala sanjin u GSS-u na pumpi al nije se meni svidija. Ka njih dvi koje okidaju na njegove novce. Ajme šta je meni odvratno šta više mene prozivaju za raspuštenicu radi toga šta san rastavljena nego bogatuna koji se slikaje sa mafijon. Ajme šta me to ljuti i pravi nesritnon. Ja san kurbetina a on je gospodin koji novcima puni rupe otima «pridobrima» ljudima sa vlasti. Jedanput san u Fafarinki slučajno ostala na piću iza jedanest navečer posli jedne prezentacije Zeptera u Krke pa je sutra cili grad priča da san se j…a sanjin a ovi koji ne radi ništa pun novaca ko škalje druži se sa banditima pa ga jopet niko ne dira. On je političar vladajuće stranke pa to odma mora značit da je gospodin pogotovo kad još ima i debeli novčanik. Kurvanjska to su šibenska posla ka šta i jesu. Skupila bi dite ća odavle i pobigla teti u Zagreb da mi nije mora kojega volin najviše na svitu. Vako trpi Mira moja trpi i mući. Mora proć i ovo manito vrime.

mirela r.

Nema komentara: