19 kolovoza 2007

Ajmo dalje

Bio sam poslovno odsutan nekoliko dana. Stoga nisam ni bio svjestan kako je moj blog bio na naslovnici Bloga.hr.
Mora Vam biti jasno kako me takva reklama uopće ne interesira, ali svejedno zahvaljujem svima na čestitkama.
Ovaj blog sam započeo prije oko tri mjeseca samo iz jednog jedinog razloga. Naime, o događajima u gradu i u svezi grada uvijek sam imao puno toga za reći. Isto tako, opće je poznata činjenica da velika većina naših novinara uvelike piše samo o onome šta im je ili naručeno ili im ne može zadati nekakve probleme. Takva situacija me je strašno nervirala te sam se odlučio na ovaj blog kako bi ja osobno komentirao događaje u Šibeniku, odnosili se oni na politiku ili na nešto drugo. Također, spreman sam objavljivati i postove drugih autora, ukoliko ih bude, bez obzira na temu o kojoj će pisati. Bitno je samo da se ta tema odnosi na grad Šibenik
Nije mi bila namjera da postane “vodeći blog u gradu“, niti mi je bila namjera da bude na naslovnici Bloga.hr, ali kad je već tako onda u redu.
Uglavnom, u ovom gradu ima o čemu pisati. Problema je kao u priči. Gradska vladajuća garnitura nije nikad bila lošija, a i oporba štuca. Stoga, uz Vašu pomoć šibam dalje s nadom da će nešto sa ovog bloga pomoći da se problemi grada rješavaju na zadovoljstvo svih nas.

Na kraju, posljednji pozdrav mom poznaniku i kolegi Darku. Prijatelju RIP, uz nadu da će policija uspjeti locirati i pohapsiti tvoje podle ubojice.

Nema komentara: