06 kolovoza 2007

Ćaća Josi zabranija biznis sa Srbima

Moja dopisnica mirela r. ponukana medijskom šutnjom o nekim događajima koji su se zgodili u našem malom mistu napisala je novi post:

Ćaća Josi zabranija biznis sa Srbima

Ošla bila i ja vidit ti tunel o kojen svi pričaju. Ljudi moji koliko sirotinje se skupilo tamo isprid željezničkoga kolodvora. Uvatija stariji svit tuči po onoj ladnoj prasetini kada su in to zadnji zalogaji. Muški penzijoneri nakupili se oko točionika pive žedni ka litnja zemlja. Opća žderačina i lokadura! Dici se tunel najviše svidija a meni govor od gradonačelnice. Jopet je porebambila a moja je mater koja je išla s nama poviriti na željezničku stanicu cestu, lagala joj je da je lipo govorila. Rekla joj je, Nedo, lipu ste nan cestu napravili ali joj nije imala srca reć da se ka i uvik isprolivala na pozornici. Da je neznan mislila bi da nije svoja.

Njoj bi tribalo zabraniti da govori ko ministru Kirinu kojemu je premijer naredija da šta manje ide prid kamere. Neda je rekla da mladost više neće ići ča iz Šibenika budući da se napravila cesta koju je sanjala 40 godina. Ona uvik kad su ti govori udavi pa me čudi kako joj ne kažu da skrati. Vako ne znaš koje ovde lud, ona šta je ni dragi Bog ne može razumiti, oni kraj nje šta je vakvu imbernalu od zbunjoze držu il mi šta smo in dali da vladaju? Biće ona misli da će svit mislit da je puno pametna ako govori po fureški, umisto da in pripovida onako kako će je svi razumiti. Ža mi je ženske da se proliva i nikako mi ne ide u glavu šta joj triba toliko govoriti kad joj Bog nije da parlatinu? Njoj i ministru Kirinu samo šta Neda nije glupa ka on a još je i simpatična i draga ženskica šta oće pomoć. Al nezna govorit i moš ga jebat.

Da nije bilo toga derneka ne bi ja fešte vidila jer san potrošila godišnji kad je mati dobila bingu pa zato slabo ovoga lita iden okolo. Pari mise da je sve puno gostiju odsvudi pa čak iz Srbije. Joso se u Umagu slika sa mužon od Lepe Brene, onin šta je dobro igra tenis u Jugi još dok san ja bila curica. Uvatija ih objektiv dok su se rukovali radi dogovora oko prodaje vodiškoga hotela Olimpija ali je to naljutilo ćaću Sanadera pa je Joso mora odustat. Svjetski je to odrađeno priko advokata ka u serijama iz Amerike pa je Joso posla Kapelija da svima kaže da je on sa Bobon Breninin samo prijatelj s kojin voli gledati sport a ne biznis. Ne radi se u nas više seljački da se sam moraš vadit iz govana nego sad to radu advokati za one koji ih moredu platit. More Joso govorit šta oće al zna se da je Olimpija bila prodana samo šta nije učnija kemijskon po škrabi. Bolje da nije, reka mu je ministar Šuker koji se zamalo ocidija od muke pa ga pita, dobro čoviće jesi ti popizdija prid izbore četniku prodat otel? Vidija Joso di ga je lakomost dovela i mora odustat. Jerbo bez Šukera nebi ni doša do Vodičanke a kako dođe tako može i otić. Oni koji ti ga nježno da more ti ga drugi put junački zadit da nenmoš tri dana odati, ja to dobro znan kai svaka ženska i 15 % muških koji volidu primat. Ala ćaća prid kojin dršću svi pa dršće i Joso.

Potrošila san u sridu u Split doli na rivi za veliki makijato i kokakolu meni i gusti malome i kavu sa šlagon i dec đusa prijateljci više nego šta potrošin za spizu u tri dana pa je Sandra računala da je naš Šibenik najjeftini grad jerbo zna to Sandra koja je cura i svudi ide od Dubrovnika do Umaga. Veliki makijato svudi gušta 6 kuna. Uzimu i usrid lita. Jedino u najšminkerskijin lokalima gušta 8 kuna a tamo neiden da ne bi počupala one izblajhane fufice. Te kurbetine šta glumu tražu kafiće di je najskuplje nebilih utepija koji bogatun a bogme moredu privarit jedino furešte pošto šibenski jebači, galebi i plejboji svi odreda znaju da su šuše praznoglave, šta bi purgeri rekli da su niškorist. Kad san se sitila sad đetsetera došla mi napamet mala Sanja Dorbićka, ona manekenka šta se slikavala za vinarijine kalendare. Nisan je nigdi vidila ovo lito a pročitala san da je njezin momak Novica Petrač viđen u Hvaru sa Anteon Kodžoman koja nije tila reć u novine da je sa sinon od glavnoga mafijoze al niti da nije. Napisali su da se zagonetno smješkala kad su je pitali jeli sa malin. Još od moje generacije lipe Šibenčanke nosu skupe revije i slikavaju za kalendare a isto ima koja godina da ih više nema nako puno mada je Šibenik pun lipotica. Mrzin iti vidit od zavisti ove mlade kako su tip-top utegnute i lipe. Lipše od strankinja sto puti. Mogle bi na sve piste Pariza i Milana a jopet najviše tih lipotica idu u sponzoruše i bogato se udat. Slabo mi ženske prolazimo na drugin mistima u biznisu i politici. Ritko kad koja slučajno koja ispliva ka Neda, Branka i Josipa koje nan nisu baš na čast. Brankica još more stat al ove dvi su ajme majko. Neda pari plavuša a ona mala iz Knina je prava seljančica kadaje jučer sišla s Dinare od ovaca priselila u kancelariju i obukla se u skupu robu i nakit. Fali se da joj je Kirin prijatelj i uvik zaziva pokojnoga pridsidnika Tuđmana koji odavno nije popularan ali su čobanici zaboravili reći. Govoridu da nema toga šta nebi učnila za ić naprid u politici pa da zna raširit gnjate sastrane nebili uspila. Pričalo se među sviton da je Perica blagoslivlja šta me nije čudilo jer smo skoro generacija pa se sićan da je vaterpolista dava golove još u najmlađin godinama. Voli suknju više od ičega i zaliće se u ženske ka galeb. Muška pamet!

mirela r.

Nema komentara: